Första inlägget!

Hejhej!
Nu har jag skapat den här bloggen.
Förut bloggade jag o en kompis på neveraalone.blogg.se.
Men nu har vi börjat blogga på varsin.

Jag har hållt på i flera,flera timmar med designen.
Fast det kanske inte märks..?
Jag är inte så jätteduktigt på det där med kodmallar o sånt,
men jag fixade faktiskt det! Jag la in headern själv,
bakrundsfärgen o ja... Det var faktiskt första gången jag lyckades!
Designen kommer att ändras o bli lite snyggare så småningom,
men detta duger ett tag ialifall. =)

Jag tror att dom flesta som läser den här bloggare är läsare från neveraalone.
Men det vet jag ju inte säkert, så jag ska berätta lite om mig!

Jag heter Elin och är 14 år, 150 cm lång och brunögd.
Jag spenderar ganska stor del av min vardag till att fotografera,
tyvärr har jag ingen systemkamera men önskar att jag hade så gärna!
I min blogg kan du läsa om allt möjligt, 
tips, mode, vardag, foto och mycket mera! 
Jag har som mål att uppdadera på bloggen minst 2-3 gånger per dag eller mer!
Hoppas du gillar min blogg och kommentera gärna!

Ps. kika gärna in i Sagas blogg som jag hade neveraalone med,
nystromholm.blogg.se

Kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad fint du har gjort!!! :D<33

Jag fattar inte hur man gör så det blir en bild i bakrunden av kommentarrutan :P det är jättefin att ha det! :D

2009-08-27 @ 20:35:13
URL: http://akceberrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0