Det gäller att man själv känner för det.

Jag läste just ett inlägg på en blogg. Ett jättebra inlägg.
Nämligen att man måste hitta ett sätt att sticka ut på bland alla tusentals bloggar.
Nu för tiden bloggar väldigt många, så det är svårt att få uppmärksamhet.
För vad får man egentligen för det man bloggar?
Jo, man får ju jättefina kommentarer, och det är roligt att blogga!
Men tänk så mycket man lägger ner till sin blogg egentligen..
Man skriver, gör designer, fotar till bloggen o mycket mer. Det blir så mycket tid i slutändan.
Tänk så mycket man skulle kunna umgås med kompisar o familj istället..



Har jag inte bloggat på hela dagen så tänker jag att jag måste blogga!
Jag måste blogga för er skull, jag vill forfarannde ha kvar mina besökare.
Men för vems skull gör jag det här egentligen? Jo, min egen!
Så känner jag inte för att skriva eller inte har nått att skriva om,
så kommer jag inte att göra det. Jag kommer ju såklart att blogga,
men kanske inte lika ofta. Kanske 2-3 inlägg per dag, ibland mer ibland färre.



Vid jul kommer jag att starta en ny blogg som jag redan nämt.
Den kommer att bli jättebra. Just nu är det bara lite bloggtorka.. Så att ni vet.


Men några inlägg per dag blir det ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0