det här visste ni inte va?

1. "Skrattade filmer" - Jag HATAR filmer/serier där dom skrattar i bakrunden.
Det är så störande så jag knappt kan kolla på filmen! Haha.



2. Sunes jul - Är en av dom bästa filmerna jag vet!
Det finns typ inget roligare, haha, fast nu har man ju sätt dom HUNDRA gånger.



3. 11 December! - Jag längtar tills den 11 december, för då ska jag o min syster se på idolfinalen!



4. Gillar att sova - Ja, jag gillar o sova, tills jag är utvilad! Jag sover typ 9 timmar varje natt.



5. Önskar att jag bodde närmare - Ibland, eller ganska ofta, så önskar jag att jag bodde närmare allting! Täby Centrum, så att man fort kan åka o handla. Och skolan!

Kommentarer
Postat av: Mollie; fotobloggen

sv: jorå det är bra! ;D

2009-11-13 @ 16:04:21
URL: http://rosafisk.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag gillar nr 3 bäst!

2009-11-13 @ 16:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0