NI MÅSTE HJÄLPA MIG!

H J Ä L P , H J Ä L P

Ska jag behålla den här bloggen även när jag får min systemkamera,
eller ska jag starta en helt ny...? Jag vet inte vad som är bäst.
_________________________________________________________________________
+ Det är skönt att ha en ny blogg o ny start.
Då kan jag dessutom kanske fixa så jag får stora bilder, som jag verkligen vill ha!
Det kanske blir något finare namn.
- Det kommer att ta lång tid att fixa om en hel design.
Och när jag fixar om designen så kanske jag glömt bort hur man gör vissa saker.

Kommentarer
Postat av: emma

Gör en ny :) Det är alltid kul, hihi

2009-11-17 @ 17:00:39
URL: http://emmazgarderober.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag vet inte riktigt. Båda alternativen är bra. :) Hehe, förlåt för jag inte hjälper något ;P <3

2009-11-18 @ 15:47:27
URL: http://akceberrr.blogg.se/
Postat av: s a g a

båda är bra, men behåll den här ! ;p <3

2009-11-19 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0