<3

Jag har tittat på lite bilder från folk som fotat med den här kameran.
Sen har jag frågat om dom tyckte den var bra.
Och jag har bara hört jättepostiva saker, så jag funderar på den.
Jag behöver såklart inte bestämma mig ennu,
det kommer ta några månader att komma upp till 6500 som den kostar ca.
Men på julafton, då hoppas jag att jag har den!!
JAG LÄNKTAR SOM EN RÖV! haha, nej, men jag länktar super mycket!
I helgen ska jag jobba. Det är inte första gången,
jag har gjort det ganska många gånger med min kusin.
Men den här lördagen o om 2 veckor så ska jag jobba med en kompis.
Jag frågade först Julia, men hon kunde inte båda,
och det är bra att ha samma varje gång.
Så då frågade jag Saga, och jag tror att hon kunde. :D <3
Så det blir kul.
Men nu ska jag typ göra en smoothie,
och ta ett bad. Jag älskar att göra det verkligen!
Det är så avkopplande.
Jag har en tradition, en konstig en!
Jag fyller först badkaret med JÄTTE varmt vatten,
och så ligger jag där i o svettas, hahahaa.
Sen tvålar jag in mig o såntdär.
Och sen precis innan jag går upp så sköljer jag mig med IS kallt vatten.
Oj, vad intressant för er, nej, det var det nog inte.
Men vi hörs kanske senare.
Då ska ni få se vad jag ska ha på mig på skolfotot imorgon!
Puss

Kommentarer
Postat av: saga

jag kan :D<3

2009-09-10 @ 19:26:16
URL: http://nystromholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0