åh, hoppas pappa tycker det är okej.

Hejsan!

Idag har jag ju varit i skolan.
Och jag fattar ingenting av fysik lektionerna...!
Men annars var dagen helt okej.
Ikväll är mina planer idol & matteläxan.
Ehm.. och så hade jag tänkt att ladda hem photoshop,
men jag måste fråga pappa först.
Det kostar säkert några tusen sen om man skulle ha det sen,
men nu ska jag bara prova först, och då får man ha det i 30 dagar.
Imorgon är det fredag igen! Så himla skönt.
När det är skola så uppskattar man helgen jättemycket,
men på sommarlovet visste man inte enns när det var helg.
Nu när jag börjar komma in på sommarlov,
det känns som att det var aslänge sen sommarlovet var!
Alltså det känns som att det var flera,flera månader sen sommarlovet tog slut..
Eller, vad tycker ni..?
Aja... Men vi hörs lite senare ikväll. ;)
Kraaaam.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, det känns som det var jättelänge sen!

2009-09-17 @ 18:43:44
URL: http://akceberrr.blogg.se/
Postat av: saga

haha,, från tinkerbella va ? =) <3

2009-09-17 @ 19:05:29
URL: http://nystromholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0