ÄNTLIGEN FRIIIDAY!

HEEEJ!
Hemma från skolan nu.. äntligen.
Vår sista lektion var jumpa och vi spelade fotboll.
Det är så tråååkigt att göra det i skolan, för alla killar kör på allvar.
Jag förstår om man går på fotboll i vanliga fall, och då kan man ju köra lite seriösare.
Men när man är i skolan så är det till att alla ska få bollen.
Och då kan ju killarna ta och lugna ner sig o passa till alla och sådär.
Men dom kör endå som om allt vore på liv o död!
Det är så tråkigt då.. man bara springer fram o tillbaks men man får aldrig bollen.
Och att passa till mig kanske inte är världens bästa... haha. 
Men endå, vad händer om jag råkar missa en boll? Det är bara på skojj.
Jumpan är alltså oftast tråkig pga det!


Nu ska jag fortsätta med min fotobok lite.
Jag hade tänkt att skicka beställningen igår kväll,
men då stod det att jag inte kunde ha den bilden som jag hade som framsida...?
Så nu måste jag välja en ny framsida.
Den här hade jag hade tänkt att ha ialifall;
Vi hörs sen! ÄNTLIGEN HELG SÄGER JAG BARA! KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jaa, det är jobbigt när det blir så! :(

Fin bild!! :D

2009-09-04 @ 18:28:13
URL: http://akceberrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0