Årstiderna!


Våren: Våren är alltid efterlänktad efter en lång & kall vinter.
Man kan äntligen klä sig lite tunnare, slippa tunga jackor & halsdukar.
Och man blir alltid lika glad i kroppen när man ser alla vårtecken som är på g.


Sommaren: Efter en lång tid i skolan så är det efterlänktade sommarlovet här.
Man kan bada, sola och  njuta av alla varma dagar i solen, förhoppningsvis.
Det är varmt och mysigt och det blir aldrig riktigt mörk.
Sommaren kan ibland bli lite för långt, men samtidigt aldelles för kort!


Hösten: Det är då skolan börjar igen o det blir tungt och mörkt.
Men hösten kan vara mysig med alla härliga koftor och så.


Vintern: Kan vara väldigt mysig enligt mig. Man tar en promenad i snön,
och sen går in och gör varm choklad med vispgrädde. MUMMS.
Sen kommer julen då man får göra massa julgodis som knäck o kola.
Jag tycker vintern är jättemysig, men det är synd att den är så mörk på kvällen...


Jag gillar alla årstider på olika sätt! =)
Tycker ni som mig? Eller vilken är er favorit?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag tycker som dig! Jag gillar alla årstider men som du sa på olika sätt! ;)

Fina bilder! Har du tagit alla själva? :)<3

2009-09-02 @ 20:39:10
URL: http://akceberrr.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Svar; WOW, DE ÄR JU SKITFINA!!! :D

Puss och kram på dig! <33

2009-09-02 @ 20:47:18
URL: http://akceberrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0