Elin är halvdöd!

Ja.. idag på jumpan ( våran sista lektion ) så skulle vi springa 2,4 km.
Det motsvarar 6 varv på ip ( dom som vet vart det är )
Och så gjorde vi 1 uppvärmningsvarv också.
Dom flesta hade redan gjort det, men jag var sjuk i fredags så jag sprang inte då.
Det var så jäkla jobbigt! Och dessutom på tid!
Och jag är inte speciellt sportig av mig, eller jag gillar att sporta,
men jag går inte på någon sport alls.
Det var på tid ialifall, min tid blev 14:29.
Är endå ganska nöjd, mitt mål var under 15 o det klarade jag ju!
Nu sitter jag här vid datan och käkar glass,
tycker att jag förtjänar det nu efter detta springande.
Haha. Ja, det var väll det jag tänkte säga.
Ska gå och kolla på tv snart också, puss o kram, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Lina Palm - FOTOBLOGG

SVAR: Tack för din röst! :)



Ha en fortsatt fin kväll!

2009-09-16 @ 18:51:39
URL: http://linaslillaskrivbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0