FYSIK!!

Åååh, varför ska det vara så svårt, invecklat & tråkigt framförallt..?!
Sitter och läser lite i fysikboken just nu...
Jag förstår inte alla grejer.. retardation, acceleration, centipentalkraft,
newton, massa, AH, jag dör!
Och så är det massa sånna här grejer:
Om en bil åker i 70 km/h, och är tvungen att stanna för ett hinder,
hur lång tid tar det för bilen att stanna? Gör om till m/s .
Okej, det där var bara något exempel som jag gjorde, men såntdär
är det vi håller på med och ska ha prov på snart!!
Jag tycker att det är väldigt svårt ialifall, och det blir ju ennu mer svårt eftersom att jag inte är det minsta intresserad av fysik, men jag måste försöka endå... :)

Här får ni en sommarbild, nu kan man inte gå klädd sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0