Hiss & Diss

Människor som är sig själva - Människor som kan vara sig själva.
Utan att bry sig om vad andra tycker, och skita i hur andra ser ut,
för man själv ser ut som man gör o det är den man är. :)

Smoothie - Man tar bara en halv banan, lite blåbär och hallon,
och vanlijyoghurt ( bondgårdsyoghurt enligt mig )
Och så mixar man det. Mumms! Perfekt för mellis eller om man är sugen på nått.

Canal digital - Det har vi och det är jättebra.
Man kan pausa i drektsändning, spela in program, och så kan man låta
det stå på och när man kommer tillbaks så kan man spola tillbaks därifrån man såg,
och så missar man ingenting. Men det är jättebra!

Sjuk i många dagar - Man vill inte vara sjuk när det är skola.
Speciellt inte i många dagar, för då missar man sååå mycket verkligen!

Systemkameran på vintern - Att jag trodligen får min systemkamera på julafton.
Visst finns det mycket fint att fota på vintern också, absolut.
Men då finns inte fina o färgglada blommor och fina solnedgångar som på sommaren...
Jag tycker att det finns mer att fota på sommaren.

Spara pengar - Det är väldigt svårt att inte stoppa in handen i sparbössan
och tänka; Men 20 kronor, det gör inte så mycket om jag tar.
Men gör jag det 1 gång i veckan så får jag ju aldrig min systemkamera!
Så det är svårt att låta bli, men jag har bestämmt mig nu! SLUTA! ;)



Vad tycker ni?
Gör jag roliga hiss&diss eller vad ska jag bättra mig på?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det är jätteroligt!! :D

Ja, jag tycker också det är jättejobbigt att vara sjuk länge i skolan. Då missar man massor :(

2009-09-11 @ 21:35:18
URL: http://akceberrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0