Hiss & Diss

&g
- Härliga löv - Snart är väll hela marken full av röda & oranga löv.
Härligt tycker jag!


- Shyssta jobbarkompisar - Snart ska jag få låna min pappas jobbarkompis systemkamera Canon 450 D.
Verkligen bra, för då kan jag se om jag tycker att den är bra eller inte.

t;
- Lugna låtar - ... Är mysiga att lyssna på!



- Långt kvar till jul - Det är inte bara för att jag ska få en systemkamera då som jag länktar, för jag tycker om julen för den är mysig, vit och härligt kall. Man går ut i kylan, och sen kommer man in och gör varm choklad, och går runt med raggsockor. Ja, hela jullovet är jättemysigt!!


- Paus i program - Man sitter och höjdpunkten på programmet ska precis börja, då blir det reklam! JOBBIGT! Och speciellt när man ser på en långfilm, då är det en halvtimmas nyheter emellan!


- Skolan - Ursh, fy o blä på skolan, oftast ialifall. Man orkar inte med alla långa lektioner, och jag orkar speciellt inte med alla långa resor dit & hem var eviga dag!

Kommentarer
Postat av: saga

Åh ska du få systemkameran ! =) vad kul ! <3

Men då behöver du ju inte nån i julklapp eller? :p<3



Sorry att jag påpekar det här men man ser inte riktigt texten.. :/<3

2009-09-20 @ 09:20:38
URL: http://nystromholm.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag längtar också till jul!!! det är så himla mysigt!!! <3

2009-09-20 @ 17:11:11
URL: http://akceberrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0