hiss & diss igen.

HISS:

Lärare; ialifall dom som fattar, bryr sig, förstår, berömmer om man jobbar bra, osv.

Länktar efter något; Det kanske låter lite konstigt. Men länktar man efter något så mycket så orkar man lixom med dagarna. Man tänker; Snart får jag min systemkamera! Och snart får jag träffa Rebecka igen ( i mitt fall ) och då är det lättare att gå upp! Och allt blir lite lättare. Enligt mig ialifall.


DISS:

Kändisbloggarna; Dom börjar faktiskt bli riktigt tråkiga att läsa. Enligt mig ialifall.

Läxor; Ja, vad kan man säga? Läxor suger och tar upp för mycket av sin fritid efter skolan.




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Håller med dig!



När jag tänker på dig så blir allt bättre! :)<3

2009-09-09 @ 20:32:16
URL: http://akceberrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0