Hiss & Diss



Koftor - Koftor till hösten är ju absolut något man måste ha. Dom är mysiga!

Musik - Musik gör livet så mycket roligare =) ett liv utan musik? HJÄLP! haha.

Bloggar - Ja, det är jättebra med bloggar. Man kan få olika tips o så,
och så kan man läsa om vad folk man inte träffar så ofta gör. Ungefär som en dagbok.

Teater - Jag äääälskar att gå på teater! Det är mycket roligare en bio!
På teater så är allt live, alla lampor & musiken o det är så mycket roligare.
Jag vill verkligen få jobb som skådespelare när jag blir äldre,
det är en av mina drömmar.....

Hemkunskap - Det är mitt nya favoritämne i skolan, delad plats med svenskan ialifall.
Hur bra är det inte att få äta pannkakor, bakelser mm i skolan? :D



Mörkt efter skolan - Snart börjar perioden då det är mörkt ute klockan tre! URSH!!

När man är godissugen - Varför är man i stort sätt alltid godissugen..?
Varför är man aldrig sugen på nyttiga grejer..? Frukt kan man ioförsig vara sugen på ibland,
men allt det andra då? Varför är allt det goda onyttit?

Mjukisbyxor - Okej, man kan ha det hemma absolut! Men att gå med det till skolan..? Nej!

Fysik - Man förstår ju ingenting!! Det är jättetråkigt & jättesvårt!


Slutet på sommaren - Även fast jag nämnt att jag länktar till hösten så känns det endå lite sorligt att sommaren är över. Inga mer sovmornar, bad, gå barfota, grilla ute på kvällen, cykla, härliga varma kvällar, vara på landet o bara ta det lungt, fiska, sola och ha tunna kläder. Nej, lite sorligt är det endå... =/

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hemkunskap är roligt! :D

2009-09-01 @ 18:52:21
URL: http://akceberrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0