Hiss och Diss

För att fira att det äntligen är helg så tänkte jag göra en "hiss & diss"!
Och det tror jag att ni gillar..? Eller? :)



- Kalender - Då håller man lättare reda på alla läxor och viktiga dagar.
Det är inte roligt om man inte har någon aning om vad man ska lägga ner för böcker i skolväskan.

- Bubbelvatten med smaker - Om man inte gillar vanligt vatten speciellt mycket, som jag, så är det mycket bättre och godare med bubbelvatten med jordgubb,persika,lime eller något annat!

- Fujidirekt - Det äger! Jag beställde just min fotobok som jag får HELT gratis.
Den skulle kosta 344 kronor, men den får jag gratis för att jag har bloggat om den.
Dessutom är jag typ "stamkund" eller nått, så jag behövde inte enns betala portot!!
Så det blev helt enkelt 0 krnor, massa tummar upp för det! :D


- liga hårdagar - Jag hatar när håret inte vill ligga som man själv vill!

- Sena eftermiddagar - När man går till 15.30 - 16.00, och man kommer inte hem förrens 16.30...
Låååånga dagar!

- Profildagar - Vi har just valt profiler i våran skola. För er som inte vet vad det är så är det saker man gör 4 gånger om året. 2 gånger per termin. Och det är roligt. Jag valde dans, teater, bild och idrott! Man slipper att jobba i skolan, man åker alltså iväg på utflykter. Och jag läääääänkar tills vi ska åka till stadsteatern på teaterprofilen! Mitt drömjobb... :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kul att du får den helt gratis!! :D

2009-09-04 @ 18:30:17
URL: http://akceberrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0