Hiss/Diss


- Tofflor - Det är jättemysigt att sätta på sig när golvet är kallt.
- Syskon - Även fast dom kan vara lite jobbiga ibland, så är dom ju ändå bäst.
- Målade naglar - ... tycker jag är jättesnyggt!! Lila, röda, svarta eller bara med glans,
det spelar ingen roll för jag tycker allt är lika snyggt.
- Mörka kvällar & mornar - Mörka kvällar tycker jag att det har varit,
och snart börjar även mörka mornar... Ursh.
- Spara pengar - Det kan vara lite jobbigt ibland. Om man hittar någonting som man vill ha,
eller om man vill ta med pengar till skolan för att köpa godis, dricka, mellis eller något sånt.
- Höst/vinter skor - Åh, jag vill ha det nu!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

saknar dig Elin!<3333333333333333333333

2009-09-26 @ 21:07:32
URL: http://akceberrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0