hösten är här, tycker jag.

Hej mina vänner! :)

Sitter uppkurad i fåtöljen med långkalsonger och filt just nu.
Jag fryser jättemycket!
Hösten är definitivt här nu tycker jag, det regnar ute och himlen är grå...
Vilket jag tycker är både mysigt, och deprimerande.
Men jag ska lägga mig under en filt och titta på tv snart,
och sen har jag erbjudit mig att göra hamburgare och klyftpotatis till middag,
så det får jag börja göra om ett tag.
Hoppas ni mår bra denna regniga eftermiddag,
hörs lite senare. Då får ni se hur hamburgarna blev. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hösten är defenitift här. håller på att frysa röven av mig när jag väntar på bússen på morgonen :s för köpa en rumpvärmare :)

2009-09-22 @ 16:04:33
URL: http://misseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0