Jag gillar hiss & diss.

Alla tv-program - På hösten börjar alla roliga program,
så man har alltid någonting att se på kvällarna.

Fotobloggar - Kan sitta och titta på bilderna om o om igen!
Jag länktar verkligen tills jag får min systemkamera så detta blir en fotoblogg!! :D

Plomon - Nu finns hur mycket plomon som helst på träden!
Och man behöver inte vara rädd att det ska ta slut så fort som en godispåse,
för det finns ju så många!



Kändisdjungeln - Bara jag som tyckte att det sög?
Det är så äckligt när dom tvingas äta larver, maskar & sånt...!

Långa dagar i skolan - Ja, vem gör inte det?

Dumma kändisbloggare - Sånna som blir kända över att vara dumma.
Vem vill bli känd för det...?! Inte jag ialifall.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Plommon är mumsigt! :)

2009-09-15 @ 12:29:28
URL: http://akceberrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0