Jag kan inte hålla mig vaken..!

Jag fattar inte hur jag kan vara så trött...!
Eller egenkligen gör jag ju det.. det är inte så konstigt.
Man går upp tidigt varje morgon, går i skolan & gör massa läxor efter skolan.
Så på fredagkvällar är jag alltid helt slut!
Jag ska lägga mig och skriva dagbok och läsa lite.
Sen ska jag nog endå sova. Har en nybäddad säng att se fram emot.
Det är alltid lika skönt med nybäddad säng, nydushad o lukten av reent!
Inte för att mina lakan brukar bli speciellt smutsiga på typ 2-3 veckor, men endå.
Jaja.. vad jag babblar på om sånt ointressant.
Vi hörs imorgon! Sov gott!
ps. vad tycker ni om den här som jag gjort?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, jag blir alltid också så trött på fredagkvällarna! :O;D

Det var inte alls ointressant! :)<3

Jättefin!!! :D

2009-09-05 @ 07:32:41
URL: http://akceberrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0