jag kommer aldrig på rubriker...!

Heeej!
Hemma igen, så säger jag jämt typ. Hehe.
Idag var jag ju i skolan som vanligt. Jobbigt,jobbigt för det var en lång dag...
Vi hade jumpa på våran sista lektion. Och vi slutade 15.50.
Och sen gick bussen som tidigast 16.00. Så jag hann inte dusha eller byta om.
Men ialifall, när bussen kom så var det 4 minuter kvar till tåget gick!
Och preeeecis när jag kom till centrum så var tåget där!! Och nästan alla hade gått på!
Så jag sprang över gatan och till tåget... puh... jag hann!
Annars hade jag behövt väntat EN HEL TIMME!
Tyvärr så kanske jag inte hinner med tåget varje gång...
Jaja... ( säger inte jag det ganska ofta? )
Mina planer för kvällen är läxor, dusha & kolla på idol, och äta middag såklart.
På fredag har vi skolfotografering, jag vet inte vad jag ska ha på mig ennu.
Men det får jag kolla upp! :D
Jag lägger in en bild, då blir inlägget mycket roligare. Eller?
En bild från förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, det blir roligare med en bild till inlägget! :D

Det är jag dålig på.. :P<3

2009-09-09 @ 20:28:18
URL: http://akceberrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0