JOBB

Hejsan!
Idag har det hänt ganska mycket. Jag & Saga jobbade i täby centrum.
Det var roligt, men lite jobbigt också...
Vi gick in till expert och frågade om vilka systemkameror som dom tipsade,
och jag tror att jag & Saga fastnade för samma.
Men det spelar ju ingen roll! (:
När jag satt och kollade på kändisdjungeln ikväll så började det helt plötsligt åska.
Jag blev jätterädd! Och dessutom var det bara jag & Sofie hemma.
Och sen gick strömmen så det blev helt kolsvart och man såg ingenting!
Det finns inte så mycket att göra när det åskar faktiskt,
men som tur var gick det över ganska fort.
Har ni märkt att jag lagt till olika kategorier här på bloggen?
Nämligen allmänt ( som alltid finns ), foto, hiss&diss, min stil och tips.

Och vad tycker ni om det? Är det skönt eller inte...?
Själv tycker jag att det är det faktiskt.

Glöm dessutom inte att ställa en fråga i min frågestund,
jag hade tänkt att svara på dom imorgon någongång, antingen på dagen eller kvällen.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0