LÄNKTAR

Varje dag länktar jag mer o mer efter en systemkamera,
jag vill ha en nu och inte på julafton!!
Just nu fotar jag inte så jättemycket,
men när jag fått min systemkamera så kommer det bli grymt mycket! ( såklart! )
Eftersom att det är roligt med en ny kamera o jag kommer inte kunna göra något annat en att gå runt och fota med den. ;) Haha.
Men jag vet inte riktigt vilken jag ska ha, ( inte för att jag måste bestämma mig nu.. men endå )
Dom jag funderar mellan är Canon eos 450d och Nikon d3000.


Någon som har något tips om dom här kamerorna? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag kan inte ett skit och system kameror. bara att dom är grymma! men jag tycker att den under är snyggare ;) <3

2009-10-01 @ 07:12:58
URL: http://misseeriksson.blogg.se/
Postat av: sophie

canon ser bäst ut men asso tycker att den andra verkar bra med extra blixt eller vad det är ;) <3

fin blogg :D

2009-10-01 @ 17:59:00
URL: http://sophielenasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0