Lite bråttom!

Hej kära bloggläsare.
Jag hinner tyvärr inte fota vad jag ska ha på mig idag,
för jag måste fixa frukosten och håret.
Men ialifall så har jag en vit/silvrig/randig tröja,
linne och svarta leggings. Och ett silverhjärt halsband.
Jag har mycket ondare i halsen idag..!
Hade det inte varit skolfoto så hade jag stannat hemma.
Men någon jumpa blir det inte ialifall,
det går inte. Och jag som faktiskt ville om jag ska vara ärlig...
Jag gillar jumpa, eller jag gillar att springa.
Men men.. jag måste äta nu (:
Puss o kram!
Vi hörs när jag kommer hem i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Krya på dig!<3

2009-09-11 @ 16:32:10
URL: http://akceberrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0