Missade tåget!

Hejhej!

Jag sitter på bibliotekets dator just nu. Jag har väntat här i snart en timme... Vi hade idrottslektion och jag tog bussen, men den var 2 minuter sen, så jag missade tåget med 20 sekunder!!!
Snacka om att jag vart förbannat, haha. Så jag gick och köpte en klubba för att jag tyckte lite synd om mig själv. Haha, ;) Och dessutom kunde Louise ta en buss som gick till henne 5 minuter senare... Men den gick bara till lindholmen så jag kunde ju inte åka med den. Jag hatar att bo långt bort ibland!

Men tåget går hem om 10 minuter ialifall.
Vi hörs sen när jag kommer hem trodligen, puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Jejje

Nääe, missade du tåget :( Det känndes som bilen framför busssen segade med flit >.<

2009-09-23 @ 21:09:33
URL: http://jejjeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0