Ska faktiskt skärpa mig, lite.

Hej!

Förlåt för att jag håller på att tjata o skriva om systemkameror.
Jag har typ varit helt frånvarandre den här helgen,
för det är det enda jag tänkt på. Haha.
Men nu ska jag faktiskt tänka på annat ett tag.
Jag blir bara så galen för man vet ju inte hur bra dom är, och det finns så många!
Dom dyra är inte alltid dom bästa ju.
Så någon dag ska jag nog åka och titta i affärer på lite olika,
så att man får känna o prova lite. Och få lite tips från proffs.
Saga har också pratat om att köpa en systemkamera.
Det vore jätteroligt om vi gjorde det ungefär samtidigt,
för då kan man vara ute och fota tillsammans!
Som vi gjorde förut med våra digitalkameror, men det blir nått helt annat med systemkamerorna. ;) Jag önskar att jag hade en nu, men det tar ju sin lilla tid att spara ihop pengar.
Men det känns endå bra att man kämpar för det man verkligen vill!
Då kommer man vara extra glad sen när man får den.


Jaja... :) Nu är det slutpratat om det dära.

Imorgon börjar en ny skolvecka igen då..
Helgen går så fort! Jag blir galen på det!
Men ioförig så brukar veckorna också gå ganska fort.
Och imorgon har jag sovmorgon också så det blir extra skönt.
Jag hoppas att ni haft en bra söndag alla läsare, det har ialifall jag haft.
Puss och Kram så hörs vi sen!

Kommentarer
Postat av: saga

svar igen; ja! för jag kollade på dom dära som du sa D3000 men jag hittade dom inte, sen kollade jag på D7000 och den kostade typ 8000, när jag kollade! :O men jag vill ha en D60 eller D80, för dom är bra men ändå billiga lixom! :) åååh vad jag längtar tills att få än! ;) men om jag önskar mig en sån i födelsedagspresent kanske jag bara får en sån..^^ <3

2009-09-06 @ 17:25:48
URL: http://nystromholm.blogg.se/
Postat av: saga

eller dom är inte billiga, men lixom bra... men dyra ;) billigare en dom andra ! xd

2009-09-06 @ 17:26:29
URL: http://nystromholm.blogg.se/
Postat av: issa

min helg har gått låångsamt!

2009-09-06 @ 20:10:43
URL: http://doubledelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0