Svaren på frågorna!

Sophie
Du har jättefin blogg!
Brukar du göra headers åt dina kompisar ?
När fyller du år ?

Svar: Tack!
Jag har inte gjort headers åt mina kompisar,
det är ingen som frågat dessutom.
Men om det är någon som vill så kan jag göra det :)
Jag fyller år den 21 augusti.


Hanna
Vilket djur skulle du helst vilja ha?

Svar: Hm... jag vet faktiskt inte. Det skulle vara roligt att ha en häst,
men jag skulle aldrig orka för det tar så mycket tid.
Och jag vill inte ha en hund, så jag skulle nog välja kanin eller katt. :)


Rebecka
Vilket är ditt favoritprogram, och har du någon speciell talang?
Svar: Just nu är mitt favoritprogram idol.
Någon speciell talang har jag väll inte direkt,
men jag kan böja mina fingrar över varanndra.
Det är svårt att förklara men men.. ;)


Saga
Vad är din favoritsport?
Och hur föreställer du att ditt liv ska se ut när du blir stor?

Svar: Jag gillar dom flesta sporterna faktiskt,
men mina favoriter är ridning och innebandy.
Jag har många planer över hur jag vill att mitt liv ska se ut,
men man vet ju inte vad som blir verklighet.
Jag vill ialifall gifta mig och få barn.
Och så vill jag verkligen bli skådespelare och fotograf.
Och så vill jag såklart vara frisk och lycklig!
Sen så finns det lite därimellan också. ;)


Issa
Vad tycker du om min blogg?


Svar: Jodå, den är rolig att läsa, hihi.



Det var dom frågorna och svaren.
Tack till alla ni som skrev frågor, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0