Systemkamera!

Sofies kompis Maria som hon var i Berlin med åkte med hos hem efter att vi hämtat dom på arlanda. Och vet ni vad jag fick göra...!? :D Jag fick prova hennes systemkamera! Jag gick ut o fotade lite blommor och sånt, och jag vart kär direkt!! Jag vill verkligen ha den, och efter att jag fått testa den så är jag helt säker på att jag vill ha en systemkamera!
Den här tror jag att det är. Nikon 5000.
Den kostar lite över 7500 men eftersom att jag har några månader på mig att spara så ska jag nog klara det. Och dessutom kanske jag får en i julklapp, fast att jag betalt hälften själv eller vad man ska säga. Och om jag inte får ihop till den så får jag köpa kameran som är snäppet sämre för ca 6000. :) Haha.
Ni kanske inte är så intresserade men jag tänkte bara tala om.
Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh, när du endå håller på att samla pengar kan du u samla åt mig också eftersom jag suger på att spara o samla pengar :* <3

2009-09-05 @ 22:32:50
URL: http://misseeriksson.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vad kul! :D:D:D:D<3

Hoppas du får en!!

2009-09-06 @ 10:54:03
URL: http://akceberrr.blogg.se/
Postat av: saga

vad roligt, är också kära i dom :* fick prova men kompis, eller har några stycken kompisar som har^^ kan satsar på en D80^^ <3 kostar typ 5000.



men vad roligt, men det ju sjukt lång tid att spara! :O

2009-09-06 @ 14:42:52
URL: http://nystromholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0